eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Sun, 27 May 2012 13:31:21 +0200

    Użytkownik "kiki" napisał:
    > No ciekawe kiedy te autostrady zamkną, te co tak teraz oddają
    > przed euro :-) Przecież to nie może być dobrze zrobione
    > w takim pośpiechu :-)

    Tak wiem, mamy najdroższe na świecie autostrady którymi nie da się jeździć i
    najdroższe na świecie stadiony na których nie da się grać! Oczywiste jest że
    się to za chwilę posypie, widać mamy bogaty kraj skoro pozwalamy sobie na
    takie marnotrawstwo pieniędzy!

    Dyskusja toczy się o prawidłowości układania ocieplenia poddasza a ja
    przypomnę wszystkim że ocieplone poddasze to najdroższe pomieszczenie
    mieszkalne, zupełnie nieopłacalne ekonomicznie, bo postawienie domku o tej
    samej powierzchni mieszkalnej z nieużytkowym poddaszem jest znacznie tańsze
    niż ta sama powierzchnia użytkowa w domku z ocieplonym poddaszem, więc
    zupełnie nie rozumiem ludzi którzy świadomie coś takiego robią i jeszcze
    chce im się po schodach biegać:)