eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Sun, 27 May 2012 21:03:50 +0200

    Użytkownik "Piotr Boncza" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:0243b902-cf42-4ec6-af92-

    >Jam ci to pisał. Nawet nie pamiętam kiedy to było, ale parę lat już
    >jest.
    >Gratuluję pamięci.

    Wiem, ze Ty. :-) Nie chcialem sypac nickami, fakt mial miejsce i starczy...

    >Zaobserwowałem wówczas perforację membrany coś na kształt komety :)
    >Wyglądało to tak, jakby uległa zniszczeniu zachlapana strugą oleju,
    >rozpylonego z łańcucha piły do drewna. Mniej prawdopodobne, że przy
    >docinaniu dachówek kątówką.

    Byc moze ci co robili wiezbe docinali cos ponad ulozona membrana. Dawno
    temu, ponad dziesiec lat bedzie, kiedy zaczalem pisywac na tej grupie ktos
    opisywal wlasny przypadek degradacji membrany pod calym pokryciem z blachy.
    Zdaje sie, ze producent uznal reklamacje i dal nowa membrane, ale byl
    problem z pokryciem kosztow polozenia tego na nowo.
    To nie sa historie wyssane z palca, bo to sie zdarzalo, miejmy nadzieje, ze
    w czasach poczatkow membran i wiele od tamtej pory poprawiono. Podejrzewam,
    ze wielu ma membrane bez jej pierwotnych wlasciwosci tylko o tym nie wie.

    Pozdro.. TK