  • Data: 2016-06-04 16:21:47
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 15:44:53 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ja też uważam, że można wybudować niedrogo dom, ale 1250 zł / m2 z
    > wyposażeniem i ogrodem, to można między bajki włożyć.
    Więcej jak 300tys nie wydałe licząc z kupnem działki.
    Dom 10,5x10,5m, parter, piętro. Po podłogach więc 200m2 w tym ze 40m2 garaż.
    Budować zacząłem we wrześniu 2007', w lipcu 2008 wprowadziliśmy się.

    > Już pomijając koszty grubych prac murarskich, to samo wyposażenie kuchni
    > to jest dobre 25 tysięcy,
    Jak z bora bora liczysz to i tak wyjdzie
    >jedna łazienka - 10 tysięcy (a z reguły są
    > dwie),
    z reguły jedna duża łazienka +wc z prysznicem. 20tys za to to na bogato jak kto chce
    >c.o. przy dobrych wiatrach 30 tysięcy, okna prawie dycha.
    Tu ok
    > Weź sobie teraz dom 130-140 m2, czyli taki jakich się pewnie standardowo
    > buduje u nas najwięcej i wybuduj i wyposaż go za 170 tysięcy. Jakieś
    > brednie
    Taki 190-140 spokojnie w granicach 200-250tys wybudujesz, Adam pisał poł miliona ale
    on chyba ponad 300m2 ma po podłogach licząc
    Ps
    Nawet dzisiaj u mnie w mieście działkę 700-800m2 w ok 50tys trafisz