  • Data: 2010-07-21 08:56:22
    Temat: Re: TV 26
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:33:31 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Ale wiesz, tak czekac mozna do smierci. Co roku wychodzi cos nowego, lepszego...

    Po długim "nieoglądaniu" TV stwierdzam u siebie cudowny zanik ciągłego
    poczucia zagrożenia i stresu, zanik poczucia potrzeby bycia
    "aktualizowanym", nie obchodzą mnie żadne seriale ani idiotyczne programy
    typu "jak oni wpieprzają".
    Ogólne samopoczucie o megatonę w górę - spodziewałam się tego zresztą, ale
    co innego przypuszczać, a co innego autentycznie doznać :-)

    > A w Trojce nie?

    No też, słucham, słucham.
    :-)