  • 1. Data: 2010-07-16 19:24:22
    Temat: TV 26
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
    LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
    ??, czekam na porady

  • 2. Data: 2010-07-17 07:35:41
    Temat: Re: TV 26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:24:22 +0200, Gupik napisał(a):

    > stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
    > LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
    > ??, czekam na porady

    Cale nieważne, ważna rozdzielczość. Podawany format rozdzielczości typu X
    na Y niewiele mówi porównawczo o jakości obrazu - jeśli już chcesz się tym
    sugerować wprost, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
    rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

  • 3. Data: 2010-07-17 11:33:27
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Ikselka pisze:

    > Cale nieważne, ważna rozdzielczość.
    >, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
    > rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

    buahaha
    jesteś sprzedawcą w MM?

  • 4. Data: 2010-07-19 06:07:47
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >sugerować wprost, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
    >rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

    Gdzies dzwony bily, ale gdzie?
    Wazne sa i cale i rozdzielczosc - ale zeby dac sensowna rade musisz
    zapytac o zrodlo obrazu. Chociaz do 26 cali to nie ma co marudzic.

  • 5. Data: 2010-07-19 06:08:29
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
    > LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
    > ??, czekam na porady

    Osobiscie radzil bym zmienic wybor. Ten ktory Ty chcesz kupic jest "serii
    4" - troszke nie teges...
    "serie 5" minimum, a nawet sklanial bym sie ku "serie 6" (chociaz cena juz
    sporo wyzsza).

    Co przeciwko?
    1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu programow
    nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)
    2. Czy na pewno ma tuner do telewizji cyfrowej? Pisza ze tak, ale upewnil
    bym sie...
    W opisie jest:
    Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
    MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

    Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w
    sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

    LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie karty
    spełniającej rolę dekodera. Telewizor LE 26C450 dysponuje portem USB 2.0,
    gniazdem HDMI, interfejsem PC i gniazdem scart, do podłączenia urządzeń
    audio i video.

    ale upewnil bym sie bo slyszalem ze nie wszystkie modele "serii 4" posiadaja
    ten tuner, a jest to dosc istotne "na przyszlosc"

    za? cena przede wszystkim:
    http://www.twenga.pl/cena-LE26C450-SAMSUNG-Telewizor
    -LCD-578283-0

  • 6. Data: 2010-07-19 06:25:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

    Może ma odtwarzacz DVD z MPEG4 i odbiornik satelitarny z tunerem AIR - wtedy
    telewizor dostanie obraz po małej i tuner może okazać się zbyteczny. Inna
    sprawa - monitor komputerowy - bardzo przydatna funkcja

  • 7. Data: 2010-07-19 11:33:21
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-19 08:08, Misiek pisze:

> [...]
    > 1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu
    > programow nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)

    Żeby zobaczyć różnicę między HD a HD Ready na 26" tv trzeba siedzieć
    jakieś pół metra od niego - dopiero powyżej 40" ta różnica przy
    normalnym oglądaniu ( 2m od tv) jest zauważalna.

    ale skoro lubisz siedzieć z lupą przy tv to twoja wola

> [...]
    > Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
    > MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

    Domyślam się że jeśli o innym tv piszą że ma tuner to wierzysz w ciemno
    a tu nie ?

  • 8. Data: 2010-07-19 23:11:54
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Misiek pisze:

> [...]
    > 1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu
    > programow nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)

    AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego
    FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

> [...]
    > Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
    > MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

    Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

    > Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w
    > sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

    Blabla, marketing.

    > LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie
    > karty spełniającej rolę dekodera.

    "Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z
    konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 9. Data: 2010-07-20 06:13:24
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oglądaniu ( 2m od tv) jest zauważalna.
    >
    > ale skoro lubisz siedzieć z lupą przy tv to twoja wola

    Zdziwil bys sie, ale widze roznice w obrazie na monitorze 24 " (komputer) -
    ja mam HD, kumpel (ta sama karta grafa, te same ustawienia - nie liczac
    oczywiscie rozdzielczosci - i inne komponenty) fullHD i... jest roznica

    > Domyślam się że jeśli o innym tv piszą że ma tuner to wierzysz w ciemno a
    > tu nie ?

    Wiem ze w modelach "serie 4" tego dekodera nie bylo, nie wiem czy we
    wszystkich...
    Byc moze modele 430 go nie mialy, modele 45o go maja, ale - powtarzam -
    upewnil bym sie

  • 10. Data: 2010-07-20 06:17:37
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego
    > FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

    sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)
    sa bodajrze 2 czy 3 kanaly TV amerykanskiej i pare japonskich, co nie znaczy
    ze ich nie bedzie :-) a TV nie kupuje sie na 2-3lat...

    > Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

    I wlasnie o to mi chodzilo

    > Blabla, marketing.

    Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

    > "Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z
    > konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

    Nie znam sie na tym, nie wypowiadam sie - przep[isalem "slepo" z opisu TV
    :-)

    Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe
    "obslugujaca" rozdzielczosc fullHD (ja mam) i planujesz podlaczenie kompa
    do TV (np. w funkcji "klon" wtedy na monitorze i TV widzisz dokladnie to
    samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature - wrazenia
    niezapomniane :-)
    ja mam tak podlaczopne, dodatkowo dzwiek z kina domowego...