    From: Przesmiewca <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Fri, 23 Jul 2010 09:55:14 +0200

    "Misiek" <p...@o...pl> napisał(a):

    >Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

    a ty dalej nie rozumiesz kontestu rozmowy i przykladow.

    >za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli
    >interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

    za mnie nie musisz szukac, ja wiem ile. znowu nie zrozumiales,
    a chcialem zebys sam siegnal do izrodel i porownal.. i skonczyl pisac
    w koncu o znaczaco wiekszym zuzyciu energii

    >ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich
    >na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

    kupowanie hd ready na 2-3 lata akurat ma sens, bo przez te 3 lata nie
    bedzie w tv nic, przy czym by wyswietlaly gorszy obraz

    zrozum w koncu, ze panel lcd kiedy przeskalowuje w dol daje swietna jakosc,
    nie do rozroznieia przy typowym ogldaniu telewizji. ze juz nie wspomne po raz drugi,
    ze tym momencie na swiecie nie ma ZADNEJ telewizji, ktora wykorzystuje mozliwosci
    full hd 1080p. i jeszcze sporo czasu nie bedzie. ...
    Za 5 lat kupie tv z full hd za 1/5 tego, co ty wydasz teraz
    i nie wykorzystasz.

    >a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje
    >(wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze
    >10 lat).

    ty moze i nie przewisujesz, ale twoj odbiornik tyle nie dozyje. i tyle w temacie

    >Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV
    >(tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)

    po tym co wypisujesz na grupie mysle, ze masz mala wiedze na ten temat,
    a piszac o malej ochocie tylko mnie w tym utwierdzasz