    From: Kuba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Fri, 23 Jul 2010 14:57:37 +0200

    Misiek pisze:

    > Przelicz to w skali roku, a nie dnia...

    OK.

    4gr/h.

    365 dni x 4h telewizji dziennie (przyjmijmy uśredniając) x 0.04PLN/h.
    Zawrotne 58.4 PLN rocznie.
    Aż niecałe 5 PLN miesięcznie.
    Przy 6 godzinach tv dziennie, dzień w dzień przez cały rok, wychodzi
    87.6 PLN różnicy rocznie.

    Normalnie dramat, całe 2-3 tanie piwa miesięcznie mniej...

    > Coz - wyraznie snobistyczne podejscie - musze miec wszystko naj,
    > superhiper itd itp...
    > echhhhhhhhhhhhhhh

    Ależ wręcz przeciwnie, kupujemy sprzęt w sposób uzasadniony - za 2-3
    lata nie trzeba będzie dopłacać extra do telewizora LED (ach ten
    marketing, niższe zużycie prądu w życiu nie pokryje obecnej różnicy w
    cenie zakupu) który stanie się standardem, a i FHD mam nadzieję będzie
    popularniejsze.

    > Coz, jesli uwazasz ze FullHD teraz to nowosc - gratuluje rozeznania :-)

    Jeszcze teraz nowością jest możliwość realnego >wykorzystania< FHD, od
    kiedy upowszechniły się odtwarzacze BluRay i filmy na tymże nośniku.

    A i tak to tylko "oglądanie tego samego na około", bo telewizji z
    prawdziwym FHD jak nie było tak nie ma. Może będzie za 2-3 lata.

    Co z tego że telewizory FHD na półkach stały już parę lat temu, skoro
    nie było źródeł sygnału w tym standardzie?
    I mówię tu o normalnym regularnym użytkowaniu, nie o oglądaniu tapety z
    komputera.

    > jassssssssssne...

    Popatrz sobie na Arte HD albo Das Erste HD...

    > No coz, jesli uwazasz ze teraz wydam do 2.000 po to zeby za 2 czy za 3
    > lata komus go dac... to kup i za 2-3 lat daj mi go :-)

    Familia ma pierwszeństwo.
    ;)
    Przy obecnym tempie rozwoju, taki mniej-więcej jest czas życia produktu.
    Szczęście że "branża" nie nadąża za postępem technicznym, bo jeszcze FHD
    by się nie upowszechniło a już kolejne rozdzielczości (możliwe przecież
    już dziś) by nam standardy wyznaczały.