  • Data: 2021-12-19 09:23:00
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO to Ty wprowadziłeś faceta w błąd, bo powinieneś mu powiedzieć że
    > chcesz "jak najtaniej".

    Tego nawet komentować nie ma sensu.

    Zwłaszcza że wcale nie mówię, że wezmę najtańszą opcję, a wręcz przeciwnie.
    Po to biorę elektryka, żeby polecił akceptowalny sprzęt i nie zamierzam
    podważać jego wyboru, nie mam też ochoty na samodzielne kupowanie
    każdego klocka.

    Oczywiście nie dotyczy to przypadków, gdy zechce instalować coś 3 razy
    droższego niż potrzeba, albo z jakimiś niepotrzebnymi elementami.