    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Takie ciekawostki
    Date: Wed, 27 Sep 2023 18:05:38 +0200
    <o...@l...harvard.local>
    <e...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>

    W dniu .09.2023 o 17:38 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > To co napisałeś to są argumenty w stylu czy wiesz kim jest moj tata. Nie
    > wiem ile zuzywasz na własne potrzeby i co bys nie napisał to i tak
    > zweryfikować nie mogę. Dlatego lepiej by było jak bys się w głupi sposob
    > nie odgrazał. I chociaz nie wiem ile zuzywasz na własne potrzeby to mogę
    > z duza doza prawdopodobieństwa przypuszczać ze możesz napisać ze na
    > podgrzewanie wody w basenie. Tylko ze podgrzewanie wody w basenie to
    > umysłowa porazka jak sa dziesiątki razy tańsze kolektory słoneczne. Bez
    > fotowoltaiki w inny sposób można realizować swoje zapotrzebowanie
> [...]

    co ty chłopie znowu tu pier..lisz.
    Od 3 lat wałkujesz moją instalację i ciągle w odpowiedzi na moje posty
    dajesz jakieś pierdoły.
    Robię notatki - dzisiaj napisałem ci 9 raz jakiej mocy mam instalację, 7
    razy podawałem ile mnie to kosztowało, 3 razy wklejałem faktury, 7 razy
    podawałem ile i na co idzie mi prądu, 2 razy napisałem ile zużyłem od
    początku roku prądu - wszystko to podawałem tylko w odpowiedzi na Twoje
    pytania. Innych nie liczę i nie notuję.
    Notatki robię aby zbadać czy jesteś zdrowy psychicznie, zaniepokoiłem się
    jak w ciągu 2 tygodni pytałeś mnie kiedyś o to samo. Wychodzi na to, że
    niestety nie pomyliłem się co do Ciebie.

    3 zima już za mną na PC i PV a Ty dalej piszesz te swoje pierdoły.
    Na wiosnę pisałeś, że nic nie wyprodukuję i dostanę w końcu po dupie bo mi
    falownik będą zdalnie wyłączać :-)
    3 osobne wątki na ten temat założyłeś...

    Do końca grudnia wyprodukuję jeszcze co najmniej 1 MWh.
    W tamtym roku o tej porze miałem w magazynie o 1 MWh mniej a przy
    rozliczeniu na końcu roku zabrakło mi 350kWh.
    Nie martw się o mnie, jak będę miał do dopłaty nawet z 2k PLN to dam sobie
    jakoś radę.

    Interes życia to Ty zrobiłeś. Ładujesz te swoje akumulatory na których
    masz stratę, ale za to za prąd zapłacisz więcej bo jesteś ponad 2MWh za
    rok (niewiele ale jednak, jak sam niedawno podawałeś)
    Czyli dzięki akumulatorom podniosłeś sobie cenę kWh, zrównałeś ceny obu
    taryf i jeszcze mniej będziesz palił światła aby nie pójść z torbami.
    Normalnie geniusz :-)

    TG