  • Data: 2010-12-10 16:34:03
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:idstjg$r56$1@inews.gazeta.pl...

    > Znowu chcesz błysnąć i ci się nie udało. Jedź np. do Łodzi i zobacz jak
    > może wyglądać stara fabryka. Wysoka na 15m, tylko jedna kondygnacja - lub
    > dwie - więcej mieszkań, długa na 150, i mieszka tam 100 osób. Spełnia
    > warunki twojej definicji. Dalej uważasz, że to dom jednorodzinny ?

    Jak mieszka 100 osób to zapewne nie będzie to dom jednorodzinny.
    Co do stawiania kondygnacji po 15 czy 50m to nie ma takiej obawy, bo z
    ekonomicznego punktu widzenia jest to bezsens. Tak więc nie licz na to, że
    znajdzie się cała masa chętnych do wybudowania domu mieszkalnego,
    posiadającego 2 kondygnacje, każda po 50m.
    Pomyśl tylko logicznie:
    1. Od cholery i jeszcze trochę schodów do pokonywania codziennie.
    2. Problemy z remontami, malowaniem, z myciem okien, zakładaniem i
    zdejmowaniem firanek.
    3. Ogromna powierzchnia wymiany ciepła z otoczeniem - ogromne koszty
    ogrzewania.
    4. Duże koszty budowy.

    Co do budynków w Łodzi to są to sprawy marginalne i do tego zapewne budynki
    zabytkowe, objęte ochroną kustosza, a więc też traktowane inaczej niż budowa
    typowego "legowiska" dla Kowalskiego. Ponadto są to budynki przemysłowe,
    które zgodnie z moją definicją nie mogą być traktowane jak budynki
    mieszkalne jednorodzinne, zanim nie zostaną przekwalifikowane z budynków
    przemysłowych na budynki mieszkalne.
    Jak więc sam widzisz to co sugerujesz jest totalną bzdurą oderwaną od
    rzeczywistości i realiów.