eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prądRe: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
  • Data: 2022-09-22 21:13:45
    Temat: Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 22 September 2022 at 21:00:55 UTC+2, Janusz wrote:
> [...]
    gwarantowana przez 4 najblizsze lata.
    > Jak wrócisz do niego to zapytaj opłaty stałe, szczególnie handlową :)
    >
    > --
    > Janusz
    to jest tak jak z Chinczykiem z Aliexpress

    Ile za ten miernik ?

    300zł
    a przesylka ?
    gratis

    a ten ?

    150 zł

    ale przesylka 200zł

    Idzie krach i na energii można się przejechać
    bo cena to nie ki.lowata

    ale kilowata + 10 dodatków

    i cena dowolna

    Dlatego nie wolno zawierać żadnych dlugoterminowych umów z szulerami, których nie
    można wypowiedzieć za miesiąc

    A wypowiedzieć zawsze latwo deklarując przeprowadzkę pod inny adres

    To jest formalny powód unieważnienia każdej umowy na prąd