    From: "fajnefele" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tani, prosty domek na działkę??
    Date: Tue, 28 Apr 2009 20:41:17 +0200

    Użytkownik "xD" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gt4te7$ukh$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > czy macie pomysł na najprostszy, tani, nieduży domek na działkę?
    >
    > Domek:
    > - ma pomieścić 4-6 osób do spania
    > - będzie podłączony do prądu
    > - będzie miał podłączoną wodę (może tylko zimną)
    > - musi być odporny na 'miejscowych' i złodziei - żeby nie 'kolonizowali'
    > - nie będzie miał żadnych wartościowych sprzętów
    >
    > Możecie coś doradzić? Gotowy domek (skąd?)?
    >
    > Nie chcę inwestować w to dużo kasy, ale czasem bym odwiedził - z rodziną,
    > znajomymi...
    >
    > pomożecie? :)

> [...]

    Zalezy jaki rejon, u tescia na Slasku kradna WSZYSTKO, nie zamyka po prostu,
    ginie siatka ogrodzeniowa, kurki z kranow, aluminiowe sztucce, stary czajnik
    elektryczny, bezpieczniki, poduszka, stary koc.. Nie ma rady. Ja mam domek w
    mazowieckim nad Bugiem, drewniane okiennice, no i pseudo ochrona (50zł/mc,
    ale jak przejedzie raz dziennie to cud). W srodku mam to co niezbedne by
    spedzic urlop, telewizor jakis 21 cali, butla gazowa, urzadzona kuchnia
    (jakies garnki w stylu "na wagę",komplet obiadowy na 6 osob), komplety
    poscieli etc, mysle ze to wszystko razem do kupy ma wartosc w stanie nowym
    powiedzmy 1500zl. To ile uzywane? Telewizor bankowy to niebawem za darmo
    bedzie mozna dostac bo utylizacja kosztuje, niczego nie brakuje w sklepach
    to nie te czasy.. Chyba ze to zupelne odludzie to nic nie zrobisz, jak
    zechca to przyjada Ursusem i sciane wyrwa.. Na poczatek okiennice...
    A moze pomyslisz nad sciagnieciem takiego holenderskiego domku-przyczepy? Za
    piekne to nie jest, ale funkcjonalne..