  • Data: 2011-01-31 10:32:10
    Temat: Re: Tani węgiel? To już mit
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:4c9cc79c-cf72-4c32-90d5-2b03863052e3@f30g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > A jeśli dla kogoś praca jest przyjemnością i hobby?

    Tak idealnie powinno być.
    Moja praca jest także moim hobby ...

    Tyle że człowiek powinien pracować max 8 godzin dziennie , aby mieć
    czas na inne hobby , rodzinę i co tam innego woli ...

    Praca dłuższa nie jest czymś normalnym i bardzo często nazywa się to
    pracoholizm ...
    oczywiście pracoholik nie widzi że jest uzależniony od pracy , bo
    przecież robi to co lubi ...

    Mam znajomego który jest pracoholikiem. Ma sporo kasy , tyle nie ma
    czasu ich wydać. Nie ma rodziny , bo nie miał czasu i itd ...

    Pieniądz nie może być jedynym celem w życiu i jak ktoś przelicza czas
    na pieniądz ...

    Palenie węglem w celu oszczędności jest właśnie przeliczaniem czasu na
    pieniądz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/