  • Data: 2014-09-27 21:43:35
    Temat: Re: Taśma montażowa firmy T... - reklama w tv
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze:

    > Ściema jak to w reklamie. Trzyma się ale zależy czego.
    > Chciałem przymocować taką dwustronną akumulatorek żelowy 12V/7Ah do
    > ścianki wewnątrz skrzynki elektrycznej metalowej pomalowanej na biało
    > bodajże proszkowo czy zanurzeniowo, i owszem taśma trzyma się
    > akumulatorka ale za diabła nie chce tego białego lakieru.

    A może się trzyma tylko pod pewnymi warunkami? W filmikach reklamowych
    tego nie znajdziesz, w profesjonalnie opracowanych warunkach wykonania
    połączenia klejonego taśmami dwustronnymi - można przeczytać że właściwe
    wykonanie połączenia wymaga wywarcia docisku (a przynajmniej zupełnego
    braku obciążeń odrywających) na połączenie przez określony czas - i nie
    są to minuty a raczej dziesiątki godzin. Sprawdziłem w praktyce - ta
    sama taśma ten sam podwieszony element klejony do tej samej powierzchni
    puściła po dobie gdy przykleiłem ot tak, docisnąć ręcznie i zostawić,
    oraz złapała na trwale a z rozłączeniem elementów musiałem się
    napracować - po powtórnym klejeniu z dociskiem przez dobę.

    --
    Darek