    Subject: Re: Temat bez polityki. Panele podlogowe.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <1...@g...com>
    <573d93fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 19 May 2016 18:21:02 +0200

    W dniu 2016-05-19 o 13:21, Budyń pisze:

    > taki jest plan :)
    >

    > b.

    Zastanawiałeś się nad matami kapilarnymi?

    http://czesci-kotly.pl/pompy-ciepla/138-mata-kapilar
    na-ogrzewanie-scienne-i-sufitowe-beka.html

    Przy takich matach wystarczy 1-2 cm wylewka.

    Poza tym są też systemy ogrzewania podłogowego, które nie wymagają
    wylewek i mogą być układane bezpośrednio pod panele podłogowe.

    https://www.youtube.com/watch?v=LOrxIy1-uW0

    Niestety całe systemy nie są tanie, ale jak policzysz wylewki, zbrojenie
    tych wylewek itd. to wyjdzie na jeden ch....