    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Temat rzeka - pralka (ładowana od góry)
    Date: Mon, 20 May 2013 07:05:14 +0200

    Irokez wrote:
    > W tych od góry za dużo wyboru nie ma. Bosch jest Mastercookiem z innym
    > logiem, na Mastercooka czyli Wrozamet trochę narzekają. Pozostaje
    > chyba kupić nowego Whirlpoola lub Elektroluxa. Jest jeszcze AEG ale
    > czy warto dopłacać aż tyle jak większość sprzętu ma teraz
    > zaprogramowany podobny czas działania?
    > Elektroluxy mają mnóstwo opinii w porównywarkach pisanych na zlecenie
    > więc nie ma co czytać, stąd pytanie tutaj (może nie wskoczy jakiś PR).
    > Wstępnie wybrane modele to Electrolux EWB105405W, Electrolux
    > EWT1066TDW, Whirlpool AWE 8026 P, Whirlpool AWE 9026 P.

    sam mam eletroluxa łądowanego do góry i jeszcze działa choć już sporo lat
    mineło..

    śmiem podejżewać że pralki ładowan od góry powinny być bardziej odporne na
    rozwalanie lożysk bo bęben jest zawieszony dwustronnie, amortyzacja jest
    chyab też lepsza przez to samo.

    moja czasem sie szarpnie ale nie wychodzi z miejsca zakwaterowanie (miedzy
    szafą a szafką)