  • Data: 2013-03-16 15:27:21
    Temat: Re: To normalne, czy ja mam takiego farta?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > masz rację mają w dupie bo za te gówniane pieniądze nie ma sensu sie
    > czasem wysilać.

    Pracowałem trochę w wykończeniówce i pieniądze jakie zarabiałem były dalekie
    od gównianych, ale może to kwestia pracy - za gównianą pracę gówniane
    pieniądze.

    > Jakbyś chciał poświecić zadaniu tyle czasu ile trzeb to by żaden klient
    > cie eni zatrudnił do roboty bo znalazła by tanich super konkurencyjnych
    > wykonawców za najbliższą stodołą.

    Nie wiem, może czasem tak jest. Ja jako wykonawca na takich klientów nie
    trafiałem, ani jako inwestor nie kierowałem się ceną.

    A co do czas to wybacz, ale często to pierdolenie. Gniazdko z zamienionymi
    przewodami montuje się tyle samo czasu co poprawnie. Dziurę w stropie tyle
    samo czasu się wycina w dobrym miejscu jak i błędnym. Tyle samo czasu
    zajmuje przycięcie listwy na wymiar albo 5cm za krótko itd. Jeśli ktoś ma
    problem zrobić coś za pierwszym razem poprawnie to niech lepiej tego nie
    robi wcale.

    Pozdrawiam
    Ergie