  • Data: 2013-03-16 15:49:20
    Temat: Re: To normalne, czy ja mam takiego farta?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Pracowałem trochę w wykończeniówce i pieniądze jakie zarabiałem były
    > dalekie od gównianych, ale może to kwestia pracy - za gównianą pracę
    > gówniane pieniądze.

    byc może było to dawno temu...

    naprawdę w tej chwili jest koszmarna konkurencja i ceny są duszone poniżej
    sesnu.

    > Nie wiem, może czasem tak jest. Ja jako wykonawca na takich klientów
    > nie trafiałem, ani jako inwestor nie kierowałem się ceną.

    No niestety ale cieżko jest znaleźć teraz inwestorów którzy chcą spokojnie
    zapłacić za jakość. Większość szuka najtańszego, a najtańsi sa zwykle
    partacze niestety.

    > A co do czas to wybacz, ale często to pierdolenie. Gniazdko z
    > zamienionymi przewodami montuje się tyle samo czasu co poprawnie.
    > Dziurę w stropie tyle samo czasu się wycina w dobrym miejscu jak i
    > błędnym. Tyle samo czasu zajmuje przycięcie listwy na wymiar albo 5cm
    > za krótko itd. Jeśli ktoś ma problem zrobić coś za pierwszym razem
    > poprawnie to niech lepiej tego nie robi wcale.

    masz rację, ale jak ktoś robi tanio to robi szybko a jak szybko to zwykle
    nie ma czasu na myślenie nad tym czy robi dobrze. :)