  • Data: 2015-06-01 15:54:18
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-01 o 15:08, Kżyho pisze:

    > A ja uważam, że każdy powinien mieć totalną wolność i nie być
    > "naznaczanym" jeżeli on akurat w piątek woli hamburgera, a w niedzielę
    > skosić trawę. I nie chodzi o staroświeckość, bo nikomu nie zabraniam
    > pościć w piątek i mieć świętą niedzielę. Ale dlaczego ja czy ktokolwiek
    > inny ma być zmuszany do przestrzegania takich spraw nawet, jeżeli nie
    > chce i nie wpisuje się w ten tryb i religię?
    >
    > Pzdr
    Ja lubię wstać czasem dość wcześnie rano, ale nie przyszło by mi do
    głowy, żeby w ramach swojej wolności kosić trawę o 5 czy 6, ze względu
    właśnie na sąsiadów.

    Ja piszę o tym jak to wygląda u mnie, i tak jak już pisałem - mi
    osobiście się ten zwyczaj podoba i sobie chwalę :) A że w tym przypadku
    ma to akurat związek z religią, to mnie mniej obchodzi.