  • Data: 2010-10-02 15:22:31
    Temat: Re: [Troche OT] lodowka i pralka
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i87em2$1u73$1@news2.ipartners.pl...

    > Eee tam... znacznie dłużej ): no i po drodze nie pourywają się kilka razy
    > uchwyty czy inne plastiki.

    Nie zeby mi sie Liebherr nie podobal, ale jest jakis rozsadny przedzial
    cenowy. Poki co Gorenje chodzi wystarczajaco dobrze, sprezarek sami nie
    robia bo jest Danfosa o ile pamietam z naklejki z tylu, wiec co tam ma sie
    popsuc? Co do Liebherra, uszczelki w drzwiach nie zmienisz a jedynie z
    calymi drzwiami. Koszt naprawy przekracza 700zl jak powiedziano mi w
    serwisie, a potrafia sie zuzywac, wiec z ta dlugowiecznoscia nie ma co
    przesadzac. 4600 za lodowke nie dam, chlod mam za polowe ceny taki sam, a
    brak stalowych ramek przezyje. Po prostu uwazam, ze na tak drogi sprzet mnie
    nie stac skoro inni oferuja mi dobry sprzet o identycznych parametrach.

    Pozdro.. TK