    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trwałość gazowych kotłów c.o.
    Date: Mon, 29 Oct 2018 19:40:30 +0100

    W dniu 28.10.2018 o 20:07, Kris pisze:
    > W porónaniu z własnym ogrzewaniem gazowym ogrzewanie z miasta to żaden komfort

    Babcia mieszka w 46m2 mieszkaniu w 4 piętrowym bloku. Ma okna z PVC i
    kaloryfery panelowe z termostatami. Jak do niej przyjeżdżamy w zimę, to
    trzeba się rozbierać do koszulek i od czasu do czasu wachlować oknem.

    W koszty nie wnikałem, ma emeryturę po dziadku wojskowym ale to pewnie
    też jakieś kokosy nie są.

    Sugerujesz, że bardziej komfortowe było by dla niej gdyby miała własny
    kocioł, który zajmie kawałek ściany pewnie w łazience, do tego będzie
    pamiętać o przeglądach, a jak się coś spierdoli to 80-paro letnia
    kobieta wyszuka na smartfonie najbliższego speca? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz