  • Data: 2012-10-28 15:12:42
    Temat: Re: Trwałość świetlówek energooszczędnych
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-28 12:39, Kris pisze:

    > Tylko ze jednocześnie pali się pewnie kilka sztuk.
    > A zakup kilkudziesięciu ledów to koszt już jest znaczący.
    > Przy dzisiejszych cenach ledów to ekonomicznie nieuzasadnione.

    Przy dzisiejszych. Instalację mam gotową na jutro.

    Moim zdaniem czas świetlówek kompaktowych jest policzony. Jeszcze parę
    lat temu LED-y cenowo to był kosmos. Teraz mam np. żarówkę na schodach
    1,2W (światło wystarczające), której często nie wyłączam wieczorami.
    Zamiast halogena na zewnątrz mam "halogen LED" z czujką ruchu i czujką
    zmierzchową. Światło wystarczające w nocy, by oświetlić drogę i nie
    razić światłem po oczach.

    M.