  • Data: 2012-10-29 09:15:54
    Temat: Re: Trwałość świetlówek energooszczędnych
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-28 12:39, Kris pisze:

    > Tylko ze jednocześnie pali się pewnie kilka sztuk.
    > A zakup kilkudziesięciu ledów to koszt już jest znaczący.
    > Przy dzisiejszych cenach ledów to ekonomicznie nieuzasadnione.

    Musimy kupować więcej świetlówek.
    Większość producentów robi i świetlówki, halogeny i ledy, a te ostatnie
    są o wiele tańsze w produkcji. Jeżeli jakaś fabryka wydała ogromną kasę
    na linię, a na dodatek ma teraz zawalone magazyny to nie może zejść z
    cenami LEDów tak od razu bo co zrobi z tymi zapasami.
    Jak już wykupimy świetlówki to LEDy zaczną tanieć. Jeszcze jakiś czas
    temu świetlówki kosztowały dość sporo teraz często można kupić za kilka zł.

    Ariusz