  • Data: 2010-12-13 09:42:59
    Temat: Re: Trytytka buahahaaa
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ie4j31$ss5$1@news.telbank.pl...

    >po drugie zdążyłem się przez ten czas dowiedzieć co to jest offtopic na
    >usenecie :)

    Nadal nie wiesz co znaczy offtopic.
    Wiesz co znaczy wogóle topic?

    > Dobrze wiesz, że przynajmniej w tytule powinieneś dodać znacznik 'OT:'

    Gdybym w trakcie zaczętej przez kogoś dyskusji zmienił temat to tak.
    Tymczasem tak się składa że to ty nie wiesz kiedy napisać OT. Ja napisałem swój
    pierwszy post na temat stosowania " "trytytki" w budownictwie gdyż ktoś zauważył
    że jest to wielce branżowe określenie. To ty powinieneś wstawić OT: w chwili
    kiedy zachciało ci się spełnić misję i poprawić mnie że nie na temat i że mam
    sobie poprawić kodowanie. To ty offtopikujesz w moim temacie tu od kilkunastu
    postów wraz z kolegą S_13.
    Jest pewne określenie takiej jak ty osoby.

    Marek