  • Data: 2011-03-15 19:01:42
    Temat: Re: Trzesienie ziemi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iln35v$ocv$1@mx1.internetia.pl...

    > Pokazal, ze ruskie wojsko mialo i pewnie nadal ma w dupie obywateli tego
    > kraju.

    Oj pokazal tez, ze chmura radioaktywnego pylu moze przemieszczac sie i
    tysiace kilometrow.
    Pamietasz film jak sprzatali w rejonie reaktora po awarii? Wzieli mlode
    wojsko i dawaj zrzucac gruz z dachu. Na tamte czasy byly chyba
    bezpieczniejsze metody.

    > No wiesz, caly swiat tam tylko czeka, zeby choc troche skoczylo
    > promieniowanie, co prawda nadal bedzie ponizej 1% wartosci niebezpiecznej,
    > ale media maja temat - kasa leci.

    Co prawda to prawda. Mam wrazenie, ze media wrecz zaciskaja kciuki zeby sie
    wydarzylo.

    > Ale kumasz, ze codziennie sie napromieniowujesz? A spaliny z wegla
    > podwyzszaja Ci dawke stale?

    No oczywiscie, chodzilo mi o odleglosc i zbieg okolicznosci odpowiedniego
    wiatru i skutki moga byc tam gdzie nikt sie nie spodziewa.

    Pozdro.. TK