  • Data: 2011-03-16 13:03:07
    Temat: Re: Trzesienie ziemi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ilofav$fsb$1@news.onet.pl...

    > Dzis gdzies slyszalem, ze polska elektrownia ma kosztowac?? No wlasnie...
    > Przeczytajcie z ciekawosci:
    > http://paliwa.blogspot.com/2009/07/elektrownia-atomo
    wa-koszty-i-porownania.html

    > Powstac w Polsce moze realnie w 2022 - 23 roku a za dwa lata czekaja nas
    > wylaczenia to i tak nie unikniemy budowy innych zrodel energii. A za
    > dwadziescia lat okaze sie, ze budowany reaktor jest przestarzaly. Na dzis
    > wydaje sie, ze nie mamy ucieczki przed elektrownia atomowa. Tyle, ze to i
    > tak dwie dekady za pozno. Do tego dochodzi kiepski stan przedluzaczy od
    > elektrowni. Jednak nie zamontuje pompy ciepla.

    Nieno, dziennikarze zarabiaja pieniadze na wzbudzaniu emocji, a blogowicze
    zarabiaja popularnosc. Ja twierdze, ze damy rade. A jesli chodzi o dekady to
    akurat przy Twoich troskach, im pozniej tym lepiej - dostaniemy jako
    gotowiec to co inni zdarzyli wypracowac, w tym systemy zabezpieczen.