  • Data: 2019-03-01 10:06:32
    Temat: Re: Tv box
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 marca 2019 09:35:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trochę z innej beczki pytanie:
    > Rozumiem że łóżko masz po lewej pod skosem?
    tak

    > Czy głowa w skos nie walisz wstając?
    no, zdarzyło się jak się kładłem po ciemku nieprzyzwyczajony :)
    Łatwiej ręką sięgnąć skosu a śpi się przeważnie poziomo.
    Wstawimy tam komodę jakąś pomiędzy łóżko a ścianę to się jeszcze oddali.

    > Ma identyczną sypialnię w tym względzie ze z po lewej skos po prawej ściana tyle że
    sporo większą chyba bo po podłogach to ponad 20m2 wyjdzie Ale łózko mamy przy ścianie
    bo się własnie obawialiśmy żeby głowa w skosy nie walić przy wstawaniu;)
    > U mnie ściana kolankowa myślę z 50cm ma nie więcej
    Tu podłogi 32m^2 było zanim wydzieliłem szafo-ściano-ekran. Ścianka kolankowa
    70-75cm.