eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022 › Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 2 Nov 2021 12:54:23 -0700 (PDT)
    <6180633f$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <61806e28$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <61815984$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <61815b66$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 2 November 2021 at 16:38:29 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    zbiornik przelewowy jest otwarty, aby wypuścil parę.

    miesiąc miał instalacje rozerwaną, a tak gdy woda w piecu zaczęła się gotować to
    wyrzucała się do zbiornika przelewowego a para waliła do kanału wentylacyjnego

    sealed under a partial vacuum. Inside the copper heatpipe is an inner wick lining
    that acts as a capillary material for a small amount of fluid.

    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    > Nie możesz zamknąć dyskusji, bo zadałem pytanie:
    > Jaka jest temperatura wrzenia wody?
    Heat pipy nie pękają, bo to rurka miedziana, w której nie występuje ciśnienie
    a jedynie parowanie w warunkach podciśnienia.
    to zdjęcie to fake