    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tylko na własny użytek bez oddawania do sieci
    Date: Sun, 14 Jan 2024 14:34:43 +0100

    W dniu .01.2024 o 11:30 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > https://www.wnp.pl/energetyka/farmy-fotowoltaiczne-m
    ocno-gonia-prosumentow,794153.html
    > Chyba logiczne ze jak koncern energetyczny postawi swoje elektrownie
    > fotowoltaiczne to nie po to żeby je wyłaczac jak się zrobi duzo słońca
    > zeby drobnica mogła oddać prad do sieci. Linia 110kV i sredniego
    > napiecia naleza do sprzedawców prady. Chyba logiczne ze sprzedawcy chca
    > zarobić jak najwięcej.

    Nowy sezon Twojego pierdzielenia rozpoczęty.
    W tamtym roku co tydzień pisałeś mi, że już,już wyłączą mi falownik, a jak
    nie wyłączą to zmienią mi umowę ze starego prosumenta na nowego.

    W 2023 instalacja 21kW zrobiła mi 21,3MWh prądu.
    Na koniec grudnia do zapłaty mam do PGE za 400kWh w pierwszej strefie i
    510kWh w drugiej.
    Żadnych innych opłat za energię nie mam :-)

    Zaraz po wyborach miał być też wg Ciebie krach na runku nieruchomości.
    Od pół roku już czekam na te Twoje przeceny i chyba się nie doczekam, na
    horyzoncie jest już kolejny tani kredyt pompujący ceny.
    Będę musiał sam coś sobie postawić na swojej ziemi.

    TG