    Subject: Re: Tymczasowa rura spustowa rynny czym zrobić?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Sat, 6 Jun 2020 09:22:33 +0200

    W dniu 6.06.2020 o 0:57, Marek pisze:

    > Heh w dzieciństwie ojciec mi opowiadał, że tak można. Nawet miałem zapytać o
    > łańcuch ale uznałem to za mało poważne :)
    > Zresztą spust z rynny jest odsadzony od osi rury w gruncie więc łańcuch musiałby
    > być pod kątem (no i problem z zakotwiczeniem go w rurze), działało by to?

    Gdy kupowałem dom, to rynna na garażu była wyposażona w taki "spust" -
    gruby łańcuch plastikowy, który trzeba było przymocować też do ziemi,
    by nie majdało nim przy wietrze. Działało to przy małym/średnim deszczu,
    bo dach duży. Przy ulewie już leciało wodospadem - chlapiąc na ścianę,
    więc szybko podłączyłem tam tradycyjną rurę spustową. Ale nie powiem,
    woda spływająca po takim łańcu daje efektowny widok.