  • Data: 2023-06-20 05:46:47
    Temat: Re: Tynk mineralny 2-3 cm.
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, June 19, 2023 at 2:49:46 a.m. UTC-5, Mateusz Bogusz wrote:
    > Jeżeli pod płytki, to po co zacierać? IMO klej do płytek będzie się
    > lepiej trzymać chropowatej powierzchni - sam tak zrobiłem; zatarte tylko
    > sufit i na metr poniżej (tam gdzie nie ma płytek).

    Pod plytki to rzeczywiscie nie warto zacierac za mocno.

    Ale zacieranie nie tylko sprawia ze powierzchnia jest gladka. Sprawia rowniez ze
    wierzchnia warstwa jest ciasniejsza.
    No i nieco latwiej pare fal dunaju wyrownac zacierajac jak sie chce mieco rowniej ten
    tynk miec.

    Moja uwaga byla raczej ogolna.

    A co do trzymania sie lepiej to nie znam zadnych badan poza przekazem ustnym ze
    niezatarty tynk ma lepsza przyczepnosc. Moze ma. A moze nie. W praktyce pewnie
    nieistotne.

    Ja pod plytki bym chyba nie zacieral.