    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tynki, wylewki, regipsy - kolejność
    Date: Thu, 11 Nov 2010 22:18:40 +0100

    "Marras" <m...@g...pl> wrote:

    > Coś nie bardzo rozumiem. Jaką taśmą okleiłeś ścianę murowaną?
    > Fizeliną, zbrojącą czy poprostu malarską, aby się nie brudziła?

    Poszukaj w sieci informacji o połączeniu ślizgowym.
    Ja uzywałem szarej taśmy do pakowania. Chodzi o to, żeby zrobić dylatację
    pomiędzy ścianą murowaną a płytą G-K.
    Pewne ruchy nowego budynku, więźby są nieuniknione. Jeśli przykleisz obudowę
    G-K do ściany, to zapewne gdzieś pojawi się pęknięcie. Jeśli zrobisz
    dylatację - pęknięcie pojawi się tam gdzie chcesz, czyli idealnie na styku
    taśmy oddzielającej i płyty G-K. Pęknięcie będzie jak włos - niemal
    niewidoczne.

    --
    Bartek