  • Data: 2011-05-01 22:26:54
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dbdd554@news.home.net.pl...
    > Dzizas!! Za chwilę wymyślicie do tych norm ograniczniki poboru energii i
    > będzie można zużyć miesięcznie tyle to a tyle i nic więcej. Wykonywać te
    > domy też będą mogły jedynie ekipy z egzaminem państwowym bo byle kto
    > jeszcze spartoli robotę i będą mostki. Okna nakarzecie sprzedawać jedynie
    > fixy - nie dosyć, że będzie cieplej to i przy okazji bezpieczniej!
    > to jest dokładnie to samo co nakręcanie jakichś norm z rygorem ich
    > stosowania, ten sam absurd i czerwony sposób myślenia.

    Nie to nie tak. Zakladamy, ze wiekszosc budujacych i kupujacych miaszkania
    zwyczajnie nie zna sie na tym a chce dobry produkt. Poza tym masz pewnosc,
    ze kazdy sprzedawany produkt spelnia przy najmniej minimalne wymagania.
    Takie normy dzialaja od lat. Gdyby nie to, kupowal bys mieszkanie czy
    deweloperski dom bez ocieplenia w cenie z ociepleniem, bo taka jest cena
    rynkowa. Minimalne normy chronia kupujacych przed naciaganiem i nie sa zle o
    ile drastycznie nie podnosza kosztow budowy. Poki co dzis ocieplenie w
    koszcie budowy nie stanowi jakiejs istotnej kwoty.
    Jesli chodzi o mnie to na normy nie patrze i to co moge robie maksymalnie
    ile sie da. Zima tego nie widac, ale teraz przy czarnym dachu i 12cm welny
    pod dachem w sloneczny dzien dla sypialni robi sie nie do zniesienia. Stoi
    tam w rolkach 18cm supermaty na druga warstwe i na ktora nie mam czasu ani
    ochoty, ale w kwietniu czuc, ze to koniecznosc nie dla norm a dla siebie.
    Gdybym sie nie znal, nie czytal grupy to byc moze kupilbym taki dom z
    ociepleniem 12cm i wykonczonym poddaszem a pozniej plul w brode, ze nie
    kupowalem latem. Kiki napisze, ze zima i tez ma racje. Czort z tym, normy
    gwarantuja mi minimalny komfort o ile wykonawca bedzie myslal.

    Pozdro.. TK