  • Data: 2014-06-05 14:35:28
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 05 Jun 2014 04:45:05 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > A co Ty z tym sraniem na dywan? Jakies obsesje czy złe wspomnienia z
    > dzieciństwa? Sam chyba nie tak dawno podałeś że coś koło 1/3
    > użytkowników grup dyskusyjnych korzysta z google groups.

    nie. mało mnie interesuje ilu użytkowników ma w dupie innych.

    >Jest to
    > ogólnodostępne, uniwersalne narzędzie i nie ma się czemu dziwić że
    > ludzie z tego korzystają. A problemy mają najczęściej pojedyncze
    > jednostki korzystające a archaicznych czytników.

    sorry ale archaiczny to jest google groups. nie chce im się zrobić
    prostych poprawek by działało tak jak powinno. Czy uważasz, ze zasady
    dobrego wychowania są archaiczne bo nie ma już powozów a sa tablety? Czy
    uważasz, że słuchający na głośniku muzyki w tramwaju są cool bo przecież
    mają urządzenie to mogą korzystać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?