    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ukladam welne
    Date: Fri, 30 Oct 2009 19:37:35 +0100

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hcf20k$rqs$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Dawaj te foty, chcemy widzieć :-) Szczególnie kolejno jak robisz
    > drutowanie, jak robisz wiatroizolację i jak kładziesz. Wszystko.

    Z drutowania zrezygnowalem. Mam docieta deseczke na wymiar grubosci welny.
    Zakladam wiatroizolacje na krokiew z boku z zakladem paru centymetrow,
    przykladam deseczke i sru zszywaczem. Potem nciagam na druriej krokwi i sru
    zszywaczem. Nastepnie biore drabine naciagam wiatroizolacje do gory,
    przykladam deseczke do krokwi i sru zszywaczem, pozniej z drugiej strony to
    samo i wisi. Oblece jeszcze tylko po calej dlugosci i gotowe. Pozniej
    docinam welne z zapasem ok. 3cm i wkladam miedzy krokwie bez upychania.
    Najwiecej zabawy jest przy murlacie, bo malo miejsca. Tam wiatroizolacje
    robie na okretke przy krawedzi zewnetrznej sciany. Przybijam do krokwi,
    zawijam do dolu, pianuje i przyklejam kawalem styropianu. Opianuje jeszcze
    wszystkie szczeliny i z gory ukladam welne, zeby wszystko sie ze soba
    laczylo na styk. Nie unikam niestety zakladow wiatroizolacji, bo nie bardzo
    sie da, ale ukladam ja z zakladem jak kanalizacyjne kielichy, zeby wiejacy
    od spodu wiatr nie wpadal w miejcu laczen. Laczenia czesciowo dociska welna,
    a to i tak lepsze gdyby tej wiatroizloacji nie bylo w ogole.
    Nie wiem czy zechce mi sie w ogole robic foty, bo nie mam czasu kompletnie
    na nic. A studiowanie Twoich opisow i zdjec wiele mnie nauczylo. :-)

    Pozdro.. TK