    Date: Thu, 07 Aug 2014 17:11:40 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ułatwienia w budowie domów?

    W dniu 2014-08-06 10:04, Budyń pisze:

    > czytaj uważnie: inne przekrety np to jest całkiem legalne oszustwo
    > http://eprzekret.blox.pl/2014/07/Oszusciorg-De-Lege-
    Artis-Krzysztof-Habiak-ciag.html

    > moze ci nie zal tymniemniej zostali wprowadzeni w blad i oszukani. Ja
    > bym chcial zeby panstwo zwalczalo oszustwa a nie wrecz pomagalo w nich
    > (poczytaj skad sie wzial prezes AG)

    Ale co tu się dziwić?
    Sam niedawno otrzymałem od tego skur.... e-mail i o mało brakowało nie
    kliknąłbym w jego podstępnie napisany regulamin myśląc, że się zgadzam
    na pliki cookies.
    Na szczęście byłem czujny. Zgłosiłem tą sprawę do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej wraz ze źródłami wiadomości i ze zarchiwizowanym
    regulaminem na adres u...@u...gov.pl
    A to jest odpowiedź jaką otrzymałem z UKE:
    /
    Szanowny Panie,/

    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej uprzejmie prosimy, aby zapytania do Urzędu lub wnioski
    o interwencje Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE)
    przesyłać / składać za pośrednictwem formularza kontaktowego UKE
    zamieszczonego pod adresem: www.uke.gov.pl/formularz
    <http://www.uke.gov.pl/formularz>.

    Wniosek o interwencję lub zapytanie można również przesłać tradycyjną
    formą tj. pisemnie na adres Centrali Urzędu lub na adres właściwej ze
    względu na miejsce zamieszkania zgłaszającego Delegatury UKE. Adresy
    Delegatur Urzędu oraz Centrali Urzędu odnajdzie Pan na naszej stronie
    internetowej www.uke.gov.pl <http://www.uke.gov.pl>zakładka Urząd ->
    Struktura i kontakt -> Kontakt z Urzędem.

    W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu
    telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem
    801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora
    telekomunikacyjnego) lub (22) 534-91-74 od poniedziałku do piątku
    w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.

    Szczegółowe informacje na temat praw konsumentów znajdują się
    http://www.cik.uke.gov.pl/.

    Adres e-mail _...@u...gov.pl <mailto:uke@uke.gov.pl>_ nie jest
    dedykowany do kierowania przez abonentów wniosków o interwencję Prezesa
    Urzędu lub zapytań.

    Najfajniejsze, że pod wskazanym adresem: www.uke.gov.pl
    <http://www.uke.gov.pl>zakładka Urząd -> Struktura i kontakt -> Kontakt
    z Urzędem
    mogę przeczytać, że adres e-mailowy do UKE to u...@u...gov.pl :D
    Niestety poprzez formularz nie jestem w stanie przesłać źródła
    wiadomości e-mail, ani zarchiwizowanego, podstępnego regulaminu.
    Jak więc widać urzędy nie są tworzone dla obywateli, ale dla "ciepłych
    posadek" dla paniusiek, które nie potrafią nawet przekierować poczty e-mail.