  • Data: 2015-05-14 11:54:19
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-14 o 11:42, Ergie pisze:
    > Powtarzam _mnie_ i już powtarzam dlaczego:
    >
    > Kleiłem _samemu_ i od środka _samemu_ robiłem gładzie - bo to potrafię.
    >
    > Dlatego nie chciałem używać no-name bo musiałbym wołać tynkarza do
    > wewnątrz a to by mnie kosztowało kilkanaście zł za każdy metr ściany.
    >
    > Pozostawał więc wybór 1W z Ytonga (lub dowolny inny trzymający wymiary)
    > 40zm czy może 2W z Ytonga (lub dowolny inny trzymający wymiary) 24 +
    > styropian, ale przypominam robiłem samemu
    > więc w przypadku ściany 1w po prostu ją wymurowałem i zawołałem
    > tynkarzy. Jakbym robił 2w to musiałbym wynająć rusztowanie aby przykleić
> [...]

    A w takim razie jaką technologię doradził byś w moim przypadku. Dom jest
    z jakiś starych bloczków wybudowany (ściana 39 cm), do tego teraz
    przyszło ocieplenie styropianem 15 cm. Do tego miałby być przyklejony
    garaż. Z uwagi na chęci budowy samemu, najłatwiej pewnie by było z tą
    jednowarstwową ścianą. Tylko czy ta doklejona do domu ściana garażowa 1W
    nie będzie ziębiła mi ścian domu i nie stanie się swego rodzaju mostkiem
    termicznym?

    Pzdr
    --
    /__/_* /