  • Data: 2015-05-14 12:24:04
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Ludki nie są głupie. Ta wywrotka ma w środku przegrody.

    W jednym ze Śląskich miast było tak samo. Wywrotka miała przegrody ale
    ludziom nie przetłumaczysz widzieli że podjeżdża jedna i wysypuje z obu to
    przestali sortować i teraz ta sama wywrotka jeździ dwa razy w dwa różne
    dni - aby każdy widział że _osobno_ bierze białe i kolorowe :-)

    Ja już przestałem ludziom tłumaczyć - oni i tak wiedzą swoje a jeszcze się
    obrażą. Ileż to osób za radą pseudo-dziennikarzy pracowicie od roku myje
    kubeczki po jogurcie które następnie trafiają do spalarni :-)

    Ileż to osób wrzuca do śmieci sortowanych osobno butelki i osobno zakrętki i
    nie przetłumaczysz że na początku sortowni jest sito i wszystko co przez nie
    przeleci trafia na wysypisko a nie do recyclingu i w ten sposób zakrętka
    warta znacznie więcej niż butelka (inny plastik) jest tracona a tylko
    butelka odzyskiwana...

    I tak dalej, i tak dalej...

    Pozdrawiam
    Ergie