  • Data: 2013-08-29 14:20:57
    Temat: Re: Ustawienie chałupy, kierunki świata
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 13:58:12 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Działka wygląda tak:
    > http://lisciasty.firehost.pl/dzialka.bmp

    O fuck - nie wiedzialem ze ktos jeszcze formatu BMP uzywa :D

    > północ na górze.

    "dzicz" - tez moglbym tak o jednym sasiedzie napisac ;)

    > Jakiś projekt już się narysował, ale zanim coś wrzucę, może ktoś podpowie parę
    grubszych rad w temacie co w jakim kierunku?

    Co do polozenia domu - masz w miare podobny uklad jak ja z tym ze
    ja mam na zachod dluuuga dzialke. Troche tam wasko, taras rob na
    poludniowym-zachodzie, to idealny uklad, niestety bedzie widoczny z drogi
    ale co zrobisz? Przeciez nie zrobisz tarasu od polnocy czy wschodu :)

    To determinuje reszte - czyli salon w zachodniej czesci, sypialnie w
    polnocnej, od wschodu na zachod po kolei -> garaz, wejscie, kuchnia.

    Mozesz budowac :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.