  • Data: 2022-02-14 21:25:12
    Temat: Re: Uszkodzony panel PV
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Jeszcze ze 2-3 tygodnie i odpalę swoją koleją elektrownię wschód-zachód
    > (6kW), właśnie w tym samym celu - aby mieć produkcję od samego rana i do
    > późniego popołudnia.

    Jest to niewątpliwie ważna opcja pomiędzy solartrackerem i platformą,
    żeby część paneli podzielić na w-s i s-e. Warunkiem jest miejsce.
    Raz, ze bezpieczniej a drugie, że nieagresywne. Koszt raczej podobny,
    chociaż jak ktoś ma dostęp do tanich paneli to wypada korzystniej.

    U mnie, gdzie w sumie mam 2 panele to stosowanie solartrackera byłoby
    kuriozum. I tak sobie zrobiłem regulowany kąt nachylenia (panel jest na
    zawiasach) i rzeczywiście mam <20% zysków :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>