  • Data: 2022-12-29 14:23:11
    Temat: Re: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 29 grudnia 2022 o 09:39:56 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    dziadków żeby sprzedać odziedziczone mieszkanie.
> [...]
    > Ja uważam że liczba wypadków drogowych wzrośnie w ciągu 2 lat -
    > statystycznie opony w autach starzeją się po kilku latach, więc auta ze
    > zużytymi oponami zaczną się rozbijać już za dwa lata. Może nie dokładnie
    > za dwa, bo wróżką nie jestem, ale na pewno tak będzie. Tzn jak nie
    > będzie to tak jak ty powiem że to jeszcze nie teraz, ale niebawem. A jak
    > będzie z jakiegokolwiek innego powodu (np. przestaniemy dbać o stan dróg
    > bo zabraknie ropy do remontów ;) to ogłoszę sukces (tak jak ty za parę
    > miesięcy, gdy z powodu kryzysu gospodarczego ceny będą niższe)

    W demografii nie ma zmiennych. Liczbę urodzonych kilkadziesiąt lat wcześniej można
    uznać za stała a przewidywany czas życia ZUS ma policzony z dokładnością lepsza niż
    promil. ZUS nie potrafi określić kiedy umrze Kowalski i Malinowska. Nie zna dokładnej
    daty. Ale może policzyć i policzył że wszyscy urodzenia w jakimś okresie będą żyli
    ileś lat z dokładnością do miesiąca. Są i zmienne takie jak wojna na Ukrainie. Ale
    one mają charakter zakłócenia. Nie było takie zakłócenie możliwe do przewidzenia 70
    lat temu. Wada tego zakłócenia jest to że jak ustąpi to spowoduje większy kryzys na
    rynku nieruchomości niż jak by go nie było. Jak ma być tak dobrze to kup nowe albo
    używane mieszkanie z perspektywą za jakiś czas dużego zarobku w tle.