eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieW jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem. › Re: W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
  • Data: 2017-03-16 13:02:21
    Temat: Re: W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
    Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    GreDi wrote:

    > Tak. Nie używać betonu. Po co Ci ten beton tam jest potrzebny?
    > Użyłbym pianki niskoprężnej, żeby mieć pewność że nic nie rozsadzi.

    Bo jest między wełnianym ociepleniem ceramicznej rury komina a ścianą.
    Pianka w razie pożaru komina się spali. Chciałbym uszczelnić bo czasem
    jak przedpokój jest zamknięty to wydaje mi się że czuję zapach
    spalin. To jedyne miejsce po remoncie gdzie niemiałem jak tego załatać.
    Wymysliłem że zaleję rzadkim betonem.