eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieW jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem. › Re: W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
  • Data: 2017-03-16 16:03:52
    Temat: Re: W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2017 o 13:02, a...@a...pl pisze:

    > Bo jest między wełnianym ociepleniem ceramicznej rury komina a ścianą.
    > Pianka w razie pożaru komina się spali. Chciałbym uszczelnić bo czasem
    > jak przedpokój jest zamknięty to wydaje mi się że czuję zapach
    > spalin. To jedyne miejsce po remoncie gdzie niemiałem jak tego załatać.
    > Wymysliłem że zaleję rzadkim betonem.
    No to dawaj ten beton. Jak chcesz "strzykawkę" to ja bym zaproponował
    zrobić ją sobie z rurek kanalizacyjnych PCV. W sprzedaży są dostępne
    średnice 40 mm i 32 mm. 40 będzie jako cylinder, a 32 jako tłok (po
    zaślepieniu). Jednorazowo powinno się dobre pół kilo załadować, więc
    powinno robotę usprawnić
    Jacek