  • Data: 2013-10-16 13:08:40
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Schodzimy OT (dobre OT też jest dobre:-) )
    >
    > Nie baliście się kupować wkładu do kominka z Leroy'a i tym podobnych
    >
    > masówek?

    Ja miałem do wydania około 4 tysiące - nie chciałem masówki, tylko porządny stalowy
    wkład z szamotem w środku i doprowadzeniem powietrza z zewnątrz. 2 lata temu nie dało
    rady kupić czegoś takiego poza salonem kominkowym.
    Pamiętam jak z Żoną chodziłem i się pytałem i mnie wyśmiali że przecież do każdego
    kominka doprowadza się rurę z powietrzem z zewnątrz pod kominek i kominek sobie to
    powietrze wciąga do środka ;) Po tym była zyebka od Żony że coś sobie ubzdurałem - bo
    w sklepie specjaliści nie słyszeli o czymś takim co ja chciałem. Wtedy od razu auto
    skierowałem do salonu Arysto i można było sobie wybrać wkład o jaki chodziło.

    A co do masówki marketowej... wszystko zależy ile się pali - jak ktoś co 2 - 3
    niedzielę rozpali zimą na wieczór to taki kominek jest prawie wieczny...

    Pzdr.
    MW.