  • Data: 2012-01-03 14:17:08
    Temat: Re: Wali mi po kaloryferach
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 3, 12:41 pm, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
    > Gdyby nie to że to tylko mój dom to bym podejrzewał sąsiada.
    > Co jakiś czas (bardzo różnie czasem co kilka minut czasem kilka godzin spokoju)
    jakby kto młotkiem przyłożył w rury centralnego ogrzewania. Wydaje mi się że
    najgłośniej jest przy jednym z 4 pionów, na środowym piętrze.
    > Starannie odpowietrzyłem, zmniejszyłem i zwiększyłem ciśnienie i w zasadzie nic nie
    pomogło.
    > Co to może być? Gdzie szukać pomocy?

    Obstawiam ze jakas rura w scianie nie czyta gazety.
    Podczas zmian temperatur rura sie napina i jak juz nie moze wytrzymac
    to w scianie popuszcza. No i to stuka.
    Przelec sie po domu i zajrzyj gdzie pod sciana zbiera sie pyl z tynku
    (no chyba ze masz boazerie czy inne rygipsy to trudno bedzie
    namierzyc).

    Rozwiazanie?
    Moze posmarowac. Ale mozliwe ze tluszcz/smar wylezie na tynk.
    Najlepiej rozkuc, zapiankowac a rure w gazete uprzednio.