  • Data: 2010-02-25 23:04:26
    Temat: Re: Warto wchodzić w pompe ciepła?
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hm6nq2$ggb$1@news.onet.pl...

    > I tam gdzie jest mokry teren na dużej głębokości.
    > O tym jakoś geniusze nie mówicie.

    Bo my jestesmy ciemne chlopy i rozmawialismy o tym dwa lata temu, przez co
    dzis juz nie mamy na to ochoty. I dla tego jest to dla nas ciemnych chlopow
    oczywiste geniuszu, zreszta co tam woda...

    > A poziomego nie chcę - nie będą mi rurki dyktowały gdzie mogę posadzić
    > drzewo a gdzie nie.

    Wodociagom i PGNIG jakos to nie przeszkadza, za to to doskonala okazja na
    wsadzenie 15 - 20tys. w dziury w ziemi.

    Pozdro.. TK