  • Data: 2023-08-08 12:35:10
    Temat: Re: Wąż do udrażniania rur
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2023 12:26, Cavallino wrote:
    > Nie brakuje, tylko się zepsuła.

    Do bardzo wielu urządzeń, renomowanych firm, nie da się kupić częsci
    zamiennych. Tak wygląda rzeczywistość.

    > "nie było" w sensie "nie dało rady kupić poza serwisem Lidla".

    A serwis lidla nie chciał sprzedać?

    Moja maszyna (lidlowa) do chleba ma w instrukcji informacje o tym jakie
    częsci zamienne są dostępne. Pozostałe są niezamienne, na gwarancji
    wymieniają całe urządzenie a po gwarancji nikogo to nie interesuje, bo
    jest za tanie.

    Ja sobie zdrutuję co tam jest potrzebne, ale przeciętny Kowalski wywali
    to i za 10 lat bedzie sobie leżało na wybrzezu Somalii. Czy to z Lidla
    czy z markowego sklepu. Albo wystawi na olxa. I wtedy ja kupuje i
    naprawiam swoje.

    W sumie z 5 drukarek laserowych kupionych na olx poskadałem 4 działajace
    i rozdałem po rodzinie. Za sumaryczną kwotę około 100zł.

    Jak widzisz, można też na sytuacji braku częsci zamiennych korzystać.