  • Data: 2016-04-02 16:17:08
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-01 o 11:21, Maniek4 pisze:
> [...]

    Ale jak niekatolik czyni niezgodnie z zasadami KK to jest zły i należy
    go tępić, a najlepiej zniszczyć?
    Dochodzę do takich wniosków prowadząc z Wami tą dyskusję.

    > Spoko Budyn. Nie ma sie co emocjonowac. Od poczatku wiadomo bylo, ze
    > nikt nikogo nie przekona. Wiecej z rozmowy wyniknie dla postronnych
    > czytaczy niz dla samych zainteresowanych.
    > Uzytkownika nie potrzebuje prawdy, bo te ma w domu. I jezeli zona ma
    > nawciskane tzw. glupot przez blizej nieokreslony kler to sorry, nie
    > kazdy trafi dobrze z malzenstwem. A jezeli zona jest fajna,
    > tolerancyjna itp. to wlasciwie nie wiadomo o jakich onych jest cala
    > dyskusja? Bo jezeli malzokna nie potwierdza swoim przykladem "zrytych
    > mozgow katolikow" to jest pierwszym przykladem obalajacym teorie
> [...]

    Coś Ty się tak czepił tej żony? Jak widać przedstawiasz sobą typową
    cechę katolików, którzy stosują wszelkie metody, aby zniszczyć przeciwnika.
    Wybacz, że powiem wprost. Ten twój upór i stosowanie takich metod
    charakteryzuje prostackich fanatyków.