  • Data: 2016-04-02 20:08:23
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    obowiązek chodzenia do koscioła w niedziele) to nic nam do tego, nie tępimy, nie
    niszczymy itd. Dotyczy to katoli bo islam traktuje to inaczej bo obowiazkowo.

    > Islam nie stosuje zasady "nie zabijaj". Póki co Katolicy podlegają
    > ogólnym zasadom demokracji, która nie pozwala na stosowanie przemocy
    > jakiejkolwiek i wobec kogokolwiek.

    religijne. To są zasady ogólnoludzkie obowiązujące i islamistów, i katoli i ateistów.
    jest korzystne dla spoleczenstwa.

    > Pierd...sz głupoty.
    > Nikt tu nie dyskutuje o zasadach "nie zabijaj", "nie kradnij", bo jest
    > to bezdyskusyjne i niezależnie czy katolik czy niekatolik - winien je
    > przestrzegać i z reguły przestrzega.

    no własnie Budyń uważa, że jemu wolno zabijać. jesli tylko nie nazwie
    tego mordem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?