    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <56fe0b81$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndlbko$2nl$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ndlehu$bq8$1@node2.news.atman.pl>
    <56ffd45e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57000429$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <ndp1qn$pfe$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    Date: Sat, 2 Apr 2016 21:33:05 +0200

    W dniu 2016-04-02 o 20:31, Budyń pisze:
> [...]
    obowiązek chodzenia do koscioła w niedziele) to nic nam do tego, nie tępimy, nie
    niszczymy itd. Dotyczy to katoli bo islam traktuje to inaczej bo obowiazkowo.

    religijne. To są zasady ogólnoludzkie obowiązujące i islamistów, i katoli i ateistów.
    to jest korzystne dla spoleczenstwa.

    > a nieprawda, ja uważam ze mogę się lub kogos bronić nawet jesli niezamierzonym
    efektem bedzie zgon napastnika.

    Jak rozumiem nie dopuszczasz obrony bronią palną?
    Wszak zamierzonym efektem użycia takiej broni jest zgon napastnika.

    A jak się odniesiesz do tego zapisu z Pisma Świętego?

    Ewangelia wg św. Mateusza

    Prawo odwetu^16 <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248#P16>
    38 Słyszeliście, że powiedziano: Oko za oko i ząb za ząb!^17
    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248#P17> 39 ^18
    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248#P18> A Ja wam powiadam: Nie
    stawiajcie oporu złemu.Leczjeślicięktouderzywprawypoliczek,nadstawmu
    idrugi!40 Temu, kto chce prawować się z tobą i wziąć twoją szatę, odstąp
    i płaszcz!41 Zmusza ciękto, żeby iść z nim tysiąc kroków, idź dwa
    tysiące!42 Daj temu, ktocięprosi, i nie odwracaj się od tego, kto chce
    pożyczyć od ciebie.

    Miłość nieprzyjaciół^19 <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248#P19>
    43 Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego bliźniego, a
    nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził^20
    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248#P20> .44 A Ja wam powiadam:
    Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was
    prześladują;45 tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie;
    ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i
    On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych.46 Jeślibowiem
    miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i
    celnicy tego nie czynią?47 Ijeślipozdrawiacie tylko swych braci, cóż
    szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią?48 Bądźcie więc wy
    doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz niebieski.

    Nie uważasz, że bardzo wybiórczo czytasz Pismo Święte. Choć mam poważne
    wątpliwości czy w ogóle je znasz.